Träningsvän efterlyses!

Hej. Nu kommer det ett lite längre inlägg här. Som ni kanske redan vet så har jag blivit en sån människa (som jag för två år sedan ALDRIG hade trott) som faktiskt tycker att det är kul, mår bra och känner mig grym när jag tränar. Springer lite mer än en mil på under en timme utan att ta ut mig helt och kan pressa mig själv till den gräns där jag kräks.

MEN. Här kommer ett men. Det är ju alltid roligare att göra saker när man har en vän eller flera vänner med sig och då jag själv har en tjurig vinnarskalle som tänder till direkt man känner att det blir en challenge så är det sjukt roligt att ha små tävlingar. (På rak arm, tex snabba sprinter, stafetter, mm.) Som förr på idrotten. Superkul ju!

Så, vad jag egentligen vill komma till är att jag saknar en träningspartner. En på ungefär samma nivå som en själv, som tycker att det är kul, som biter ihop och kör trots att man kanske har jobbat länge, är lite småsliten eller vad fan det nu finns för dåliga ursäkter. En som kan motivera en själv lite och så man kan se framstegen växa tillsammans.

Är det nu någon som känner sig manad så kan ni ju lämna en kommentar eller höra av sig på annat sätt. En som inte hittar tid till en workout, utan tar sig tid. En som kan pusha, och som man kan pusha tillbaka, som man kan umgås med och faktiskt göra nåt som man mår bra av, och som man får tillbaka tusenfalt sen.

Ps. Ni behöver ju inte kötta 5 superpass i veckan, men bara man får sällskap någon gång mellan varven. Och sluta med ursäkterna. För sådant är jag less nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback