Hjärtats slutna rum.

Världens skönaste vårväder ute idag så jag drog på mig mina Asics och tog en löprunda helt styrd av musiken. Lugna låtar=Lugnt tempo och vice versa. Sket fullständigt i att ta tid också, och det var så gudomligt härligt att ta bort den där pressen att alltid vara lite snabbare än sist.

Nu: Kemi, städning och sen middag hos mormor, men först på med lite kläder. Nyduschad och naken. Hehehe.



Dessutom har jag lite jobbiga tankar som flyger runt i huvudet, så ni får ursäkta tråkiga inlägg, men så går det när inspirationen är borta och alla dessa framtidsfunderingar. 15 mars ska ansökan till skolan in och efter det är det bara att vänta. Jag som hatar att vänta.

Kommentarer
Postat av: L

puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback