Hejhej, tråkig vardag.

Hejhej, regnet fortsätter att ösa ner. Så. Jäkla. TRÅKIGT! Anyway, grattis till Sverige på nationaldagen, jag gillar Sverige, inte alltid dock, men för det mesta.

Idag har man ändå hunnit med en del, traskat ner till samhället för att lämna igen en film (som jag först glömde hemma - fick vända, och sen glömde att lämna i kassan. Bra gjort. Plus första ONSDAGSJOGGEN! Är brutalt imponerad av mig själv som tog mig runt, jäklar vad man hinner tappa i kondis på en vecka...

Nåja, nu strax blodpalt och sen film.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Och jag har blivit förkyld också så jag hoppas du springer för mig också annars kommer jag dööö då jag kan börja springa -.-



Nya bloggen, dock fortfarande lite renovering, men still :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback