Mi casa es su casa

Eftersom jag är ledig idag och inte har nåt vettigt för mig (no shit?) så tänkte jag bjuda på en rundtur i mitt enkla hem.
Hallen först, och det är detta man ser när man kliver in. En stor röd hylla med några foton i och mitt modem. Superspännande, I know!


Direkt till vänster kommer man in till toan där det ser ut såhär. Ingen big deal alltså.


Köket är rakt in (till höger om hyllan) och matplatsen ser då ut såhär. (Först idag gardinerna kom upp, heja vaktmästarn!) Och bilden under visar resten. Ett vanligt kök helt enkelt! Plus balkongen där också, sommar ja tack!


Vardagsrummet/sovalkoven sist då, till vänster om hyllan i hallen. Och den ena sidan ser än så länge ut såhär. Ska dit en större tv och några tavlor och lite annat bjäfs så det inte ser så hemskt tomt ut.


Och här är den mer möblerade sidan, bakom hyllan där står sängen. Obäddad och jävlig så den får ni inte se. Inte så intressant heller. Ovanför bordet ska det upp en lampa och sen nån liten i sovalkoven också men så långt har jag inte hunnit än.
 
(Och brandvarnaren ligger på bordet, svit sedan söndagens hamburgare. Hehe.)

Kommentarer
Postat av: Biffen

Gillar allt förutom duschdraperiet!
Hehe

2012-10-24 @ 21:32:41
Postat av: Bästa

aaaaaaaw, va mysigt!!! längtar till att få se det i verkligheten :)

Postat av: Anonym

Vad fint!

2012-10-25 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback