Tisdagen den sextonde oktober

Vilken härlig dag, först en liten sovmorgon följt av en frukost helt i Matildaklass framför lite billig sitcom. Efter detta startades projekt tvättberg (som dock bara var en liten kulle) och en powerwalk med tillhörande styrkeövningar. Sen bra gojävlamiddag med efterrätt och hela köret hos biffen och sen ett cirkelfyspass såhär på kvällskvisten.

Nu må jag lova att jag njuter av min tekopp och mina (hehe, redan uppätna) mandariner. (eller satsumas om vi ska vara petiga)

Nattinatti!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag ser coca cola på bordet! Men det kanske inte är din? ;)

Svar: Haha, colaflaskan som är fylld med vatten som får agera vikt i mina tafatta små hemmaövningar? ;) Lycka om det hade vart cola i den!
Matilda

2012-10-17 @ 14:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback