Ledig tisdag!

Skönt det är att avreagera sig lite och sen komma tillbaka. Blev en svängom till Marcus igår för lite spel och häng, riktigt kul spel dessutom! (Nu körde vi bara en sån där basbasbasomgång med bara grunderna, men nog fick man mersmak!)
Uppstigning 06.30 imorse och eftersom jag är bäst (och kunde inte somna om) fick han skjuts till jobbet och jag åkte hem, sov på soffan en stund och sen kört kartonger till mitt preliminära hem för att sedan fortsätta umgås med Sophie hela dagen.

Kommer bli en bra roomiemånad det här!
Bra spel! Och dessutom ledde jag superlänge. (För att sedan förlora, skyller på tärningarna!)

Kommentarer
Postat av: Klara

Settlers, vilken klassiker. Så smart spel och ändå enkelt nog att alla kan vara med. Jag hade det till datorn förut också. Finns kanske till iPhone också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback