Puss från mig!

Nämen. Är ni några tappra själar som kikar in här ibland? Vad stolt jag blir!

Mitt liv består mest av gulligull, Resident Evil, högskoleprovplugg, jobb och träning. Som vanligt helt enkelt.

Påsken var suverän, Marcus päron kom upp från götet så vi har myst i solen och kört skoter. Ungefär som påsk ska vara!

Sen kikade Lisse upp en sväng häromdagen, på tok för sällan man ser den bruden! Bara styra ihop då hon kommer hem till norrland!

Annaaaars händer det inte mycket alls. Playstationet är numer på Nygatan så inofficiellt bor vi nu ihop. Jag å Hoffa. Och det funkar! Hade jag aldrig trott, haha!

Och just nu: Sprungit intervaller så benen knappt bär mig längre, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie H

Spelar du res spelen? :D

Svar: Haha, lyckades spela igenom 5an nu med Marcus som sällskap. På tok för rädd annars :p men vi ska testa 6an nu också :)
Matilda

2013-05-02 @ 15:48:14
Postat av: Emelie H

Jaha vad nice!! :D Har varvat fyran, femman och sexan, ska försöka ta mig igenom resten. :) Sexan var otroligt bra! :D

2013-05-14 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback