Tisdag

Och en ledig sådan! Brutalt skönt med lediga dagar mellan varven (inte för att jag jobbar så långa dagar, men ändå! Sovmorgon!)
Idag har jag hunnit springa en 6,5 km, lämnat in bilen på rep och haft lite hemmaspa. (Hoff är borta i veckan så då får man passa på att göra alla grejer som kan verka onödiga och fåfänga, men aaaaaack så sköna!)

Har dessutom bestämt mig! Innan sommaren är slut ska jag ha sprungit 2 mil under 2 timmar! Förra årets mål var 1 mil på en timme, och jag tror detta är mer av en psykisk än en fysisk utmaning då jag tycker det är SNUSKIGT tråkigt efter en timmes löpning och vill gå hem och duscha.

Så vi ser väl. Har iallafall min fina som får hjälpa mig, både med motivation och träning. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback