Och vem är inte ful i 60 watts ljus

Hej buddies! Är ni kvar? Man kan ju alltid hoppas! Sitter i skrivande stund och rumpsvettas i Marcus datorstol efter onsdagsjoggen följt av plankan i några minuter. Härliga tider.

Nytt? Vi bor ihop nu. På riktigt tillochmed. Vem hade trott det för ett år sen? Inte jag iallafall, haha!
Sweden rock festival närmar sig med stormsteg och allt är betalt och klart.
Tiden går fort som fan och det känns inte länge kvar alls tills jag lämnar jauret (mest troligt föralltid)
Jag mår bra. Tränar mer och mer, nu jävlar ska jag bli fit en gång för alla!

Slut på nyheter. Eller. En liten uppdatering fick ni iallafall, nu ska jag slänga mig i duschen och koka lite te lagom i tid till min kära kommer hem.

SKA bli bättre på att uppdatera, men har lite andra saker för mig som kommer i första hand.


Nöjd tjej i pub i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback