Rocknroll

Sitter här med helt igentäppta bihålor och kämpar för varje litet andetag. Äckliga förkylning som väntar med att bryta ut till den enda veckan man är helt ensam utan någon som gör te och klappar en på huvudet.
 
Annars är livet rätt bra. Det börjar bli mer och mer hemtrevligt här (vilket är dumt då vi alldeles snart ska iväg) och lite fikor och spontana ölkvällar blandat med vanlig vardag, träning och bara mys och umgänge. Måste säga att jag trivs med livet som sambo mer än jag någonsin hade trott. Att skratta tillsammans med någon varje dag istället för med sig själv är kalasbra! 
 
Men nu är det ensamt en vecka och sen återses vi i Sölvesborg! Kommer bli SÅ JÄVLA BRA! Bärs, tält, vänner och bra musik! Avantasia som avslutar hela tjottaballongen dessutom, så det kommer minsann sluta på topp!
Stört taggad på hela sommaren, och bara 7 arbetsveckor kvar på Supermarketen. Samt en vårgrillfest på AJB och semester med Hoffa. Och skiter sig pluggplanerna blir det utomlands ett tag.

Sjukt mycket att se fram emot. Och ikväll tänker jag unna mig en Ben & Jerry, bara för att fira att jag har gått från 90 till under 65. Kilon alltså. Firar med mat. I like it!
 
 
Bara för att jag är skitful och snoräcklig just nu får ni bilder från piggare dagar. Hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback