Sjukt och sånt

Sitter här och pluggar hemifrån idag då jag återigen är förkyld och lite eländig. Dagtid är man relativt pigg men nätterna är då halsontet slår till och bihålorna värker. Tror det är för att man ligger ner. Nåja, det som blir lidande är sömnen och är man hemma kan man ta naps mellan varven. Har hunnit mer betydligt mer än jag hade gjort i skolan iallafall.

Annars börjar allt gå tillbaka till rutin igen, trött på träningsfronten då jag inte vågar träna småsjuk utan mycket vila, vatten, te och apelsiner och det verkar vara effektivt då jag är betydligt piggare nu.
 
Nu tänkte jag slänga ihop några kolakakor då jag är sjukt less fysiologin och har inte Marcus hemma än på två timmar.

HEJS!

Kommentarer
Postat av: Bästa

Krya på dig! :*

2014-01-09 @ 03:26:12
Postat av: Bästa

Krya på dig! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback