BAJSHÖST

På riktigt nu, HUR orkar folk hålla skenet uppe under höstmånaderna? Eller är det verkligen bara jag som har det extremt tungt just nu? Det är alltid mörkt, regnar ofta, mycket att göra, ingen energi osv osv
Känns som att allt jag gör är att gnälla men vafan ska man göra? Hösten liksom suuuuuuger ur allt som heter energi ur hela min kropp och hjärna vilket resulterar i dåliga prestationer samt allmän nedstämdhet.
 
JAJA. Positivt: Snart jul, tända ljus, pojkvän som står ut med mig ändå och att min söta mamma och söta lillasyster kommer hit på fredag och gosas med mig hela helgen :')
 
PUSSHEJ
 
 

Kommentarer
Postat av: LN

Inte bara du! Men som du säger snart är de jul! Man får fokusera på det positiva ❤

2015-12-04 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback