Liten sammanfattningslista över 2015

Beskriv året med tre ord.
Pluggigt (är det ens ett ord? jaja, får vara med ändå)

Så gick det med *karriären* under året.
Jomen det gick väl bra, är precis i kanten för att byta jobb, startar i januari på Mall of Scandinavia. Lite längre bort men nytt är bra eller nåt sånt. Och skolan rullar ju på, har inte en endaste liten pryl efter mig vilket är TÖNTIGT SKÖNT.

Så gick det med relationerna under året.
Kärleksrelationen går som på räls, vänskap är väl en annan femma. Det är helt galet hur mycket en kan sakna alla kompisarna från hemma, och blanda detta med en rädsla att rota sig fast här när jag inte har några planer alls på att bo kvar. Det är jobbigt att alltid flytta från alla kompisar hela tiden.

Nya personer i mitt liv.
ESTHER! (föddes iofs precis i slutet på 2014) men hon får vara med ändå. Världens gosigaste lite gosgos!

Bästa resan.
HAH! Som student är inte riktigt resande det en fokar mest på med lillekonomin. Men det torde väl vara påsken hemma i Arvidsjaur. Mmm... Propagandapåsk.

Härligt minne.
SWEDEN ROCK FESTIVAL. Alltid bäst. Alltid det som får resten av året att kännas lätt och som att allt kommer lösa sig, för en gång om året får en klä sig som en vill, dricka mer öl än totalt under resten av året, lyssna på bra musik och hänga med sköna personer. LÖÖÖÖÖV.

Jobbigt minne.
Massor. Men ändå ett rätt positivt år, inte alls lika många ångestdippar och tappat tron på mig själv. Men Paris var jobbigt, så nära.

Bästa köpet.
Gud jag köper ju ingenting.... Måste vart biljetterna till Alcazars krogshow med tillhörande hotellövernattning. Det var fan najs. (OBS, även ett bra minne)

Min stora musikalista upptäckt.
TWILIGHT FORCE. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Det såg jag på.
Desperate housewives, american horror story, bates motel. Typ allt.

Det borde jag gjort mer av.
 Åkt hem, rest utomlands, pluggat.

Det borde jag gjort mindre av.
Ätit ute. Gudars, får ångest av alla pengar som slösas på kungsholmens restauranger.

Det ser jag fram emot med 2016.
EXAMEN! (Får ju min lillegitimation i sommar, WOPP) Sweden rock festival (dit twilight force kommer!) Förhoppningsvis påbörja min magisterutbildning och sommar. En bra sommar hoppas jag. Behöver D-vitaminet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little research on this.
And he in fact ordered me dinner simply because I discovered it for
him... lol. So allow me to reword this....
Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending
the time to discuss this subject here on your web site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback