2015- Bring it on bitch!

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Njae, eller bodde på en rosa buss i somras. Och nollade nya ettor.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inga löften nämda och inga glömda.
 
3. Fick någon du känner barn?
JAAAA!
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nä, inte vad jag vet iallafall.
 
5. Vilka länder besökte du?
Sov en snabbis i Mariehamn, annars bara Sverige. Som student är utlandsresor inte prio.
 
6. Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015?
Hemresor! Utlandsresor! Mer aktiva timmar istället för att slösa bort livet i soffan (HAH, som att det kommer hända)
 
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
4-6 juni, 29 dec, 30 april. Säkert fler. Edguydagen!
 
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag äntligen tagit ett beslut om en person i mitt liv som jag egentligen inte behöver, och lyckats ta mig en bit på vägen till ett bättre mående.
 
9. Vilket var ditt största misstag?
Har nog inte gjort några betydande misstag vad jag kan minnas..
 
10. Vilket var ditt bästa inköp?
Sweden rock-biljetterna, hemresan över jul, Edguykonstert, Marcus julklapp. Köper ju fan ingenting numer. Haha.
 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat. Resor. Konserter. Möbler.
 
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att bli faster, Marcus, mamma, fina vänner osv osv. Och tv. Älskar tv.
 
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näpp! Alltid frisk som en nötkärna!
 
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Tornedalens travolta.
 
15. Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Både och. Första halvan av året var fruktansvärd till och från, mått så bananas dåligt i perioder, men det ordnar sig ju bara man vill att det ska ordna sig.
 
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Prata med folk jag gillar som jag inte träffar. Hatar dock att prata i telefon...
 
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Sitta i soffan? Ätit godis? Pendlat????
 
18. Hur var din julafton?
Med min älskade familj, lugn och alldeles underbar!
 
19. Blev du kär?
Blev och blev? Är fortfarande! Eventuellt mer!
 
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Dessertmästarna! Jagad av hundar! Sveriges värsta bilförare!
 
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej.
 
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Paganinikontraktet - Lars Kepler. Tror jag. Eller Hjort-Rosenfeldts alla böcker! Eller visning pågår. Eller lejontämjaren! Läser ju jämt så svårt att välja!
 
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Palla lyssna på ny musik? Eller jo! The phoenix mä Fallout boy!
 
24. Önskade du dig något som du fick?
JAAA! Bästa kompressionstightsen! Och att slippa nyval var jävligt gött.
 
25. Önskade du dig något som du inte fick?
100% jämställdhet. Vi har en lång väg kvar kompisar!
 
26. Vilken var årets bästa film?
Oj, fan svårt. Dum & Dummare var dock helt i min smak. Och gone girl. mmmmmmmm
 
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Oj. Minns inte. Bara gosade till det lite extra.
 
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
OJ! Träffar ju inget nytt folk. HAHA. Hatar folk.
 
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ju mysigare desto bättre. Orka va snygg.
 
30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj.
 
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Christian Bale. Alltid Bale!
 
32. Vem saknade du?
Alla som inte bor i min närhet. Alltså ungefär alla.
 
33. Vilken var din bästa månad?
Juni, december. Fan minns ju ingenting.
 
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Säkert, men inget jag kommer på nu.
 
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Kommer jobba på min JAG HATAR ALLT attityd och vara lite gladare och mer positiv. Sluta lyssna på idioter och tro att jag kan ändra på folk. Älska mer och uppskatta det jag har.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback