Sommaren so far

HEJ! Förlåt för att det ekar så tomt här men jag jobbar 10-19 typ jämt så jag åker hemifrån 09 och är hemma 20, myser lite och sen sover och när jag väl är ledig ser vi till att hitta på någonting, mestadels utomhus.

SÅ. Hittills:
Sweden rock (som nog var bästa året hittills? Allt var jävlart på tiptop jämt, Avatar och def leppard var nog bäst bandmässigt)
Väl hemma blev det en avskedsöl med Evelina som slutade på jobbet och sen MARILYN MANSON på grönan, som jag har längtat och väntat!
Sen pep vi till Motala för att hälsa på Fahed med Jonte och Tobbe
Sen hann jag med att jobba 2 dagar innan vi åkte upp till Skellefteå för att gosa med familjen och fira midsommar. Blev även SJUKT förkyld så mesta tiden gick åt till att vila och bli frisk. Men hann med att träffa den här godingen
Där stannade vi i över en vecka och sen när vi kom hem drog vi en heldag på skansen samt hann med lite häng med FAVVOgrabbarna

Och sen drog sommarjobbet igång på allvar efter en månads ledighet så nu tar vi lediga dagar utomhus och andra dagar är det bara jobbelijobb. Men i helgen hann vi ut längs sörmlandsleden för lite tältning och wildlife.

SÅ. Nu ska vi städa klart läggan för att förbereda för min familjs ankomst imorgon som stannar till på lördag.
Hoppas ni har en lika kickass sommar som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback