Sommaren till sist

Yes, är väl kanske dags för en uppdatering om hur senaste tiden har varit, bilderna är ej i kronologisk ordning

Dodgeballturnering! Åkte ut i semin men sjukt bra spelat av allihopa!


Sprang mitt livs första lopp! Kom i mål (helt otränad) på 24.45 på 5k. Aldrig sprungit så fort i hela mitt liv. Haha!


Käkade finjävla trerätters middag på Le Pain Francais. REKOMMENDERAS om ni är i Götet och vill äta god Bouillabaisse.


Denna sköna böna hälsade på och vi gick bland annat på cirkusgasque!


Tältade ute i skogen med min partner in crime.


Hade som sagt hela älskade familjen på besök! Suveräna dagar med massa mys och bortskämdhet för min del.


Roadtrip till Gbg! Efter att Viktor hade bott hos oss i en vecka och bland annat besökt allsång på Skansen och skakat stjärt till Alcazar!


Väl där blev det paddling och hamnade på radio Mölndals facebooksida. Lokalkändis!


Och femkamp på Liseberg! Vi vann!


Ljuuuuuvlig dag ute på Styrsö med goda jävla räkor (som det ska vara på västkusten)


God ledig tid med Cici och mottagning för Telgestudenterna!
 
Och massa jobb. Såklart.

Så. Summa summarum har det vart en toppensommar på så sätt att det har passat på att varit soligt de dagar jag vart ledig. Även sjukt mycket ledig tid trots det har vart massvis med jobb också, bra ledighet och bra med cash i höst. Fifan va fint.

NU laddar jag upp för sista året på optikerutbildningen med examensarbete och lagar och gudvetvad. Även massa annat som upptar lite huvudbry men det kommer nog lösa sig, och ni kommer få veta vad det är som händer. Hehe. Puss så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback