2018

Nytt år nya tag. Eller inte, det låter som en bra idé att börja skriva av sig lite här igen men vi får väl se hur länge det håller i sig. Haha.
 
Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Japp! Tog magisterexamen i klinisk optometri, fick en tillsvidareanställning, sprang ett halvmaraton (följde ett träningsprogram i ett halvår?!), marklyfte 90kg, gick på konsert med min lillasyster bland annat
 
Vilka platser besökte du?
Island utrikes, inrikes bland annat örebro, eskilstuna, kolmården och västerås.
 
Vad var din största framgång 2017?
Min examen och att jag fick ett jobb med tillhörande kollegor som jag älskar!
 
Bästa köpet?
MIn nya telefon, jäklar vad det underlättar med en lur där funktionerna fungerar hahahahaha. Och vår nya byrå, gjorde väldigt mycket i vårt lilla trånga hem.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, mitt långa sommarlov som tillät mig att träffa massa kompisar som jag nästan aldrig hinner se. Klassfesten i somras. Marcus. Examen (såklart) och mina fina, smarta, roliga och fantastiska kollegor.
 
Årets låtar?
Bodybuilding - Eddie Meduza
Keeper of the seven keys - Helloween
Party all day - Steel Panther
When the snow lies red - Avatar
This is the new shit - Marilyn Manson
Tuttar & McNuggets - Inte helt hundra
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Samtidigt har det vart dippar men kan inte komma ihåg att det har vart ett speciellt ledset år. Har iofs börjat med terapi så det är kanske därför. Haaha.
 
Favoritserie?
Stranger things. American horror story. Big little lies.
 
Bästa filmen?
Har vart ett rätt dåligt filmår för min del men gillade Nocturnal Animals, Get out, Little Evil. Justice League var också rätt kul.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt alls faktiskt. Åt mat och så. Hahaha
 
Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?
EN BÄTTRE LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nyårslöfte?
Rehaba min häl så jag kan springa igen, marklyfta 110kg, köpa nya glasögon, sluta använda telefonen så fort livet är lite tråkigt. Åka norrut betydligt oftare.
 
 
Högsta önskan just nu?
JA, det är ju den där lägenheten. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback