en tråkdag

usch, söndagar... kanske veckans värsta dag, man känner sig sliten och jävlig och har allmänt inget att göra... ingen är typ hemma och dom som är hemma har bättre saker för sig än att umgås med mig :/ det suger...
kände dock ett stort behov av att skriva ett par rader, jag vet inte varför men det kändes som att det är det vettigaste man kan göra...
igår såg jag, emelie och niklas bildspelet på silvermuseet tre gånger :p det finns så oerhört mycket att göra i arjeplog ^^ eller inte.... ska kanske ut med emelie senare men just nu vill jag bara lägga mig under ett täcke och sova bort ett par timmar :/ kan ingen bara ringa eller nåt...? aja, ska nåt hända får man väl fixa det själv! hur man nu ska lyckas göra det blir ju ett mysterium :p 
gaash, här kan man inte sitta hela dagen heller, jag vill bada, sola och ha roligt dom sista veckorna av sommarlovet :)
tyvärr så är det mulet och lite småkallt så det går inte att sola och bada, ha kul kan man men inte när man inte har någon att ha kul med....
det får räcka så här då. punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback