Piteå :D

var i piteå idag med piggelin var jäkligt nice, vi for och kollade på MIN lägenhet :D sådär jättefin vet jag inte om den var men det bästa av allt är att den är min :) haha :D
aja, sådär överdrivet mycket shopping blev det inte men jag köpte changes med David Bowie och en bok :)
sen blev det väl en glass och lite godis ;p
vi hann med en påhälsning hos min farmor (som låter lite småkul) och vi blev bjudna på lunch av min faster ;D
sen fick jag reda på att min papa var i piteå den dagen så vi var och träffade han och veronica och max :)
sen kom elin på idén att vi skulle göra "nåt puckat" så vi gick ner till en sjö eller nåt och kollade på alla fina båtar som körde förbi :) man blev lite avundsjuk menmen....
bussresan sköt vi på in i det längsta och kom oss hem vid 5 - tiden nån gång, sen vart he väl och göra nåt annat :)
ja det var dagen i stora drag, men hursomhelst hade vi det väldigt roligt :) (bortsett från emils dörr då) ;D
haha :D

Kommentarer
Postat av: eliiin

haha, den där dagen va kul :) först din farmor "UUUHh" upp för trappen, sen den helknäppa idén som inte ALLS var knäpp :p men en sak är säker - och det är att din bror borde byta ytterdörr ;)

2007-07-13 @ 22:31:34
Postat av: Anonym

haha :D ja farmor ja, tranbärssaften var väl det godaste du nånsin har druckit? :o (eller inte) :p ja, brors ytterdörr är den bästa ;) haha :D vi måste göra om det nån dag!!! :D

2007-08-08 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback