veckan och co.

då var det torsdag och huset ekar fortfarande tomt när man för en gångs skull dräper musiken som strömmar ut från högtalarna och det har varit så sen i måndags när mamma och co. packade sina saker och drog husvagnen ner mot södre breddgrader.
Men ska jag vara helt ärlig så klagar jag inte eftersom nu har vi haft någonstans att vara och det har varit folk här lite från och till, men det har varit helt underbart att ha haft någonting att göra.

Måndag: Elin, Sebbe och Peter var förmodligen här, men eftersom mitt minne är lika bra som en guldfisks så kommer jag inte ihåg. Just det! Vi hyrde "the hitcher" och jäklar vad jag hoppade till stundvis!

Tisdag: Elin, Sebbe, Peter och Alex (?) var här, helkväll med xbox, risk, film och en hel massa andra saker, eftersom vädret svek oss kunde vi inte tälta utan Elin, Sebbe och Peter (och jag) sov i vardagsrummet. Liggunderlag är inte att rekommendera på stenhårt trägolv.

Onsdag: Ont i höfterna och trött som satan överlevde jag dagen ute på samhället med Elin, pojkarna var och fiskade eller nåt men nog kom dom tillbaka på kvällen och det blev photoshoot



Torsdag: Ligger jag på en madrass i vardagsrummet och kollar på TV

Dagens låt: Kyrie - Mr. Mister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback