ÄNNU EN JÄKLA LISTA

Tio första:


Första bästa kompis:
Linnea
Första bil: Ja inte var det då en riktig iallafall
Första kärlek: Jag har väl adrig varit kär.
Första husdjur: Fågel (Niklas Nyström)
Första semester: Kolmården när jag var 6
Första jobb: Inventerat på konsum, vilken merit!
Första köpta skiva: kommer inte ihåg men det var förmodligen en med Spice Girls...
Första riktiga kärlek: Ja det är väl samma som ovan.
Första piercing: var väl kanske 8-9 i öronen
Första konsert: Mora Träsk på medan!

Nio sista:

Sista alkoholdrycken:
Säkert sprit.
Sista bilfärd: Raggen runt, runt, runt
Sista filmen du såg: The Wrestler, helt fantastisk.
Sista ringda telefonsamtal: Kågström
Sista bubbelbadet: Åh herre min gud så länge sen.
Sista spelade cd: Det var väl en sån där sommarskiva i bilen
Sista kyss: PDOL i think
Sista gången du grät: I förrgår
Sista måltiden: Mina ostringar <3


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nope
Blivit arresterad? Nesch
Blivit kär vid första ögonkastet? Inte kär, det går inte tror jag.
Varit på tv? Inte vad jag vet..
Fått ditt hjärta krossat? Nope
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Yup
Haft ett one night stand? Yup
Busringt till nån? JA OH JA


Sju saker du har på dig:
1.
Vit t-shirt
2. Vita trosor
3.
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1.
Kört bil
2. Pillat navelludd
3. Kollat på inlandsbaneturister
4. Uppdaterat statusen på facebook
5. Lyssnat på musik
6. Klättrat på ringelskolans tak

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1.
Min mobiltelefon
2. Datorn
3. iPoden
4. Lypsyl
5. Hårsnoddar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Linnea
2. Elin
3. Cici
4. Elin

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad, alla dagar

Två saker att göra innan du dör.
1.
Slå ner någon
2. Göra något riktigt dumt

En sak du ångrar:
1.
Jag säger bara Capsicum


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja capsikum ångrar vi alla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback