Tisdag

Så var det en helt vanlig tisdag igen. Webdesign som vanligt (känns det som i allafall) men snart är det hemgång och sen Afropowerdance med Niklas. Trevligt.



Lunchade på Sub idag och det mina vänner, ska jag säga satte fint i kistan. Imorgon hursomhelst är det utbildningsmässa på Nolia och som vanligt går man väl därifrån med ömma fötter och underliga broschyrer som man ändå aldrig läser.
På plussidan så får man i sig mer en en veckas sockerintag och snor åt sig en massa pennor som förmodligen kommer att försvinna under mystiska omständigheter.

Nä, nu ska jag bråka med flash och sen gå hem och äta.

Det där med mat är en fin uppfinning.

Jo: En vecka kvar till 18 ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, att du int ringde! var ju i pite idag :P



en fråga. kommer du hem till helgen??

2009-02-10 @ 16:42:09
Postat av: Elin pelin

jag som skrev tidigare

2009-02-10 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback