Kräm

Sådär, tidsinställt ett inlägg till er nattugglor som väntar på nåt kul.

Tänkte snabbt dra igenom krämer jag använder till vardags, och inga snuskiga associationer nu, utan det är fuktkrämer typ.



Vi börjar från med bakre raden och den stora pumpen med hudlotion. Den är verkligen grymt bra, sugs snabbt in i huden och är minimalt kladdig. Bredvid den har vi en fotkräm som luktar lite eucalyptus, föredrar att smörja in fossingarna när jag lägger mig då jag alltid halkar omkull om jag ska upp och gå med smorda fötter.

Tredje flarran är också en hudlotion som jag använder på överarmarna då dom oftast är snuskigt torra och behöver lite extra fukt. Sen en ansiktskräm som jag använder under dagen om jag känner mig torr.

Främre raden från vänster börjar med en burk med nattkräm som man smetar in fejset med. Mjukt och fint. Tuben bredvid är en ögonkräm.

Sen kommer min ultimata räddare i alla lägen. Handkrämen. Love it. Luktar underbart och är hur bra som helst. Sen den lilla burken som jag impulsköpte på Lush (allt annat kommer från Apoteket. Min favvoaffär) sist jag åkte till Luleå och den innehåller den bästa nagelbandskrämen som finns. Eller iallafall som jag har testat och den luktar sjukt fräscht av citron.

Sista tuben kirrade jag igår, och den är till för tatueringen, men den ska också användas varje dag så den får vara med ändå. Sen har jag en liten rosa tub som är i samma serie som den rosa burken, men den använder jag på morgonen och den står inne på toan så jag ides inte hämta den.


Haha, sjukt långt och ointressant inlägg, men nu vet ni allafall. Mina krämvanor.

Kommentarer
Postat av: Lisse

vad har du blivit för mode produkt bloggare? ;)

Postat av: Anonym

duuu, en liten tub som är röd, blå och vit är mycket bättre för tatueringer :O kommer inte ihåg vad den heter dock... det är någonting med färgämnerna i helosanen som bleker tatueringen. tänkte bara satt du vet :)

2011-03-31 @ 00:02:36
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback