Sämsta dagen.

Fy fan. Jävla skitdag. Det är precis som att jag är med i en dålig komediserie, enda skillnaden är att ingen är där och skrattar åt mig.

Dagen började iallafall med att jag var såhär peppad på i princip allt. Trots ett väldigt tungt huvud och övriga jobbiga smååkommor.


Så jag tog gocykeln och cyklade till prästberget som jag besteg. Blött, halt och allmänt jättejättejobbigt men tjurskallig som man är ska man ju upp. Vägen ner däremot var den som var intressant. Halkade en bit ner och mer eller mindre rullade halva vägen ner. Lite blå och lite öm tog jag mig ner efter många om och men.

Bara för att upptäcka att bakdäcket var helt platt.

Härliga liv.

Cyklade ändå en bit efter vägen (då benen kändes som cement) och det gick väl helt okej. Tills jag fastnade med blicken på två ekorrar som jagade varandra i ett träd och cyklade rakt ner i ett dike.

Ledde cykeln resten av vägen och tänkte steka mig ett ägg till lunch. Vad händer? Naaaaaaaturligtvis tappar man hela jäkla äggkartongen (kan säga att jag sa mer än jäkla i stundens hetta) i govet så det är äggklet över precis hela köksgolvet.

Nu sitter jag nyduschad i sängen och vet fan inte om jag törs kliva ur den något mer på resten av dagen.

Den här jäkla skitdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback