Är du fortfarande arg?

Funderar och filosoferar över livet litegrann och känner att det är mycket som behöver komma ut ur min förvirrade lilla hjärna så då gör jag det jag alltid gör. Skriver. Har skrivit många och framförallt långa texter som ligger sparade på lilldisken som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av.
 
Nåja, djupare inlägg tror jag ni får leva utan, MEN jag behöver lite hjälp. Har absolut noll inspiration till blogginlägg what so ever, vilket nog har märkts, Fjellstrumpan är inte i sin bästa form och det vill jag ändra på, men vet inte riktigt hur. Hjälp mig med lite idéer och dylikt, för min vardag är nästan för tråkig för att skriva om.
 
 
Strumpan i naturen. Naturen i mitt älskade norrland, som faktiskt är himla fint när man tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback