It's friday!

Fredag och dagen jobb avklarat, och framför mig en heeelt ledig helg med... Absolut inget att göra. Haha, men det kan vara skönt det med. Ska köra hemmaspa, fixa här hemma och bara måååå. Ja, om inget roligare dyker upp såklart.

Annars är jag klad tjej, för NU JÄVLAR ÄR DET BARA 7 DAGAR KVAR tills jag får pussas igen. Och bara umgås en hel helg, och sen gbg i två veckor, och när vi kommer hem därifrån fyller vi år. Haha. Fan, tiden kommer springa iväg!

Nåja, däremot har jag hunnit tänka så stört mycket under tiden vi har vart ifrån varandra, och jag som brukar hinna tänka om och göra dumma saker känner absolut inga tvivel alls. Är det så man definierar att man är rätt kär? I think so. Och att jag för ett år sedan inte hade en susning om att världens finaste har funnits här i två år utan att ha gett sig tillkänna. Konstig känsla det där.

Slut på självanalyserandet, nu ska det återgås till gladiatorerna. (Ja, titta på muskelmän måste man ju få göra. Jag är ju bara kvinna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback