Bra start på veckan ens.

Yes. Skrev tenta imorse och det kändes väl halvbra. Har jag tur lyckas jag formelbajsa till mig de två små poäng som krävs för ett G annars blir det omtenta. Sjukt jobbig kurs, sjukt jobbigt med fysik och matte överlag så det känns skönt att den är slut. Det sämsta är att den som kickar igång imorgon är kortare, också fysikkurs och tentas av på en lördag. Sjukt kasst.

Plus att Marcus ringde mig på tåget imorse och sa att dom tydligen ska vara borta hela veckan istället för bara ett övningsdygn. Sjukt kasst. Har varken aptit eller lust att laga mat över huvud taget när jag är ensam, bidrar till att jag inte har energi nog och all träningsmotivation liksom försvinner. Lyckades fixa 100 armhävningar, 100 situps, 100 tricepshävningar, 100 squats och 20 chins innan jag jag upp. Alltid nåt dock!
 
Nu ska jag koka lite te och krypa ihop i soffan och tycka lite synd om mig själv för att sedan sova och ladda batterierna för fysikalisk optik!
 

Saknar dig fulis.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

20 CHINS?!!? RIKTIGA CHINS??!!?

2013-11-13 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback