Höstdeppig

Hej guys. Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu, mitt humör svänger som attan och jag går runt och är lite smånere hela tiden. Sjukt besvärligt, för jag gillar att vara glad hela tiden.
Släpper kanske när vi har fått tillbaka alla tentor och fått göra dom vi har innan jul för att sedan få ledigt några veckor. Kommer sitta sjukt skönt.

Däremot efter årsskiftet fram till April - Maj kommer Marcus vara borta en del med jobbet och det suger rätt ordentligt. Vet inte direkt hur mycket men det låter som det kommer vara rätt mycket. Ännu tråkigare då det är rätt ensamt här i Rönninge när man inte har några vänner som bor i närheten...
 
Jaja. Färdiggnällt! För det är ju faktiskt fredag! Ska pipa iväg och träna och sen kommer min pälskis hem lite tidigare än vanligt så fredagsmyset startar tidigt! Weho!
 
Tänkte slänga in en färsk bild på mig nu men mina påsar under ögonen tar typ över hela världen så ni får en gammal en.
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mäh deppa inte, det är ju ett perfekt tillfälle för mig att komma å hälsa på då :) då kan du visa mig storstan!;)

2013-11-22 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback