Ontontontonto

Såja. Hej torsdag! Jag sitter och nöter powerpoints då vår lärare visst var sjuk hela veckan göttgött.
Just det, köttade mina ben i måndags på gymmet som resulterade i en SJUUUK överansträngning i precis hela benen. Från rumpan till vaderna. Har aldrig känt en sån avsky mot mina ben förr, för ALLT gör ont. Precis allt.
Igår var värsta dagen, så nu går det åt rätt håll iallafall, men det är helt banans. Ska aldrig mer träna benen.

Är dock ynklig än och har lyckats övertala min sambo att göra plättar med sylt och grädde till mig när han kommer hem från jobbet. Hehhehe.
 
 
Här är jag. Sjukt trött, och less, och rastlös, och uttråkad. Damn you föreläsningar!
 

Kommentarer
Postat av: Tha best

you can do it!!! ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback