Torsdag

Haha, ja. Gruppasset jag skrev upp mig på. Trodde det skulle vara i stil med tantgympan. 40 minuters intervaller och tusen liter svett senare var värsta tortyren över. Gillar ju cirkelträning och sånt, men helskotta vad jobbigt det var! Sista minuten med upphopp twitchade mina lår mer än dom någonsin gjort förr. Sjuuuuukt!

Minns bara det jobbiga, men tror det var rätt kul, så kommer måste prova det igen för en rejäl uppfattning, haha. Idag fick jag lite aktiv vila med lite vattenträning så efter lite bastu sitter jag nu åter här med skolarbete medan Marcus spelar Black & White, puppin har vart sjuk några dagar så lite sällskap har man fått om dagarna :)

Nä. Back to work som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback