Löpning och sånt

 
Hej! First of all! KOLLA KVALITEN! Köpte mig en ny nalle förra veckan då min sjunger på sista versen (kan dock inte använda den för att ringa med än pga nummerflytt, men ändå!) och jäklar vilken kameraskillnad! Och massa andra onödiga funktioner den har.

Hur mår ni? Allt bra? Vårkänslor? Det har jag! Tillochmed hittat tillbaka till löpningen igen! Inte tillbaka i toppform än men det tar sig, är sugen på midnattsloppet i augusti bara för att ha nåt att sträva mot. Eller tjejmilen. Eller bägge. Har en dröm om Göteborgsvarvet nästa år (2,2) så jao, bara börja träna med andra ord. Allt över en mil är ju såååå låååångtrååååkigt. Men det ska nog gå. Med lite pepp från Marcus sida.
 
Nu ska jag pipa iväg till lilljobbet i Södertälje till 19 och sen blir det bara gos innan full fart imorgon. Skola från 8 och sen jobb till 19. Pöh. MEN CASH! Nåt som inte riktigt finns i överflöd här. Hehe.

Ha en toppenonsdag! Och lämna en liten kommentar. Ni är så tysta!
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Kul att det går bra för nån. Själva har vi vattkoppor som ni gärna får komma och få om ni känner för det. Annars kanske vi kan ses någon annan gång. Kram!

2014-03-26 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback