Morgonstund har perception i mund

Min morgon började med att halka omkull REJÄLT precis utanför dörren, sen var det olycka i Stockholm södra så kom en kvart sent till skolan. Typiskt min otur.
 
Klinisk övning på schemat så friskade upp kunskaperna om oftalmoskopi, retinoskopi, keratometri och biomikroskopi. Jäkligt skönt när man känner att metoderna sitter i även om vi inte vart på st eriks på flera veckor nu. Lunch på Vapiano med Tobbe å Jonas och sen raka vägen hem.
 
Nu ska jag värma mig en vetekudde, en kopp te, renskriva lite anteckningar och ta en en nap. Tabata i måndags och Bodycombat igår gör att man är mer än mör i kroppen (+ lätt illamående sen vurpan imorse)
 
HA DEEEEE
 
 
Bjussar på en piggare morgon.

Just de, KLARADE ÖGATS OPTIK TENTAN! Fyfan vad gött.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha! Ja, och du vet ungefär vad jag känner då jag ser på den där bilden. :P Ingen morgonmänniska här inte! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback