Sjukis

Fick något anfall i lördagsnatt då lillmagen fick panik och jätteont och kräk och elände. Däckade på toagolvet någon timme innan jag kunde släpa mig till sängen igen. Otäckt men nu är det nästan bra igen. Är dock hemma från skolan som jag egentligen inte har tid med. Sista två veckorna med event, examensfest, jobb, schlaaagerfinalen, bröllop och konsert. Puh. Har inga kläder till några av festligheterna. Vad har man på sig när det är nobel-tema ens?!?!?!?

JAJA. Nu ska jag iallafall plugga lite. Fast jag inte kommer tenta av denna kursen förrän i Augusti. Den krockar med SRF och då får man ju prioritera.

Kommentarer
Postat av: Bäääst

En lång glamorös klänning med fina klackar och en vacker håruppsättning. äh, vad sjutton.. ta med dig en röd matta och låtsas att de är filmpremiär istället haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback