ååh, alla dessa listor :)


Din ålder: 16
Födelsedag: 17/2 -91
Har du några tatueringar eller piercings? ja, öronen :/
Sport: Badminton
Snusat? Ja
Hoppat bungyjump? nej, inte än iaf ;)
Brutit mot lagen? Ja.
Tar du droger? Nej.
Vad använder du för schampo? Fructis typ :p
Vad är du mest rädd för? Att jag ska bli våldtagen
Vad lyssnar du på just nu? R.E.M.
Pizza eller choklad? Choklad!
Guld eller silver? det beor på
Vilken film såg du sist på bio? Happy Feet :)
Vad vill du helst av allt göra just nu? Sova en stund

HUR LYSSNAR DU PÅ MUSIK: med mp3:n på högsta volym på sängen :)
KALLES KAVIAR? mums :)
LÅT DU VILL HA PÅ DIN BEGRAVNING? IQ med magnus ugga ;p haha :D (oseriöst)
VAD HAR DU FÖR BAKGRUND MED HÄSTAR? Ridit ganska många år :)
RADIOKANAL JUST NU: P3 (pang prego) xD
VART HADE DU PLÅSTER SENAST: På mina skavsår.
CITERA NÅGOT UR EN ROLIG FILM? "Man vet aldrig när men behöver ett schysst järnrör"
RUMPSTORLEK: perfekt
VARIT GRAVID: nejnej
NÅGRA ÄRR: Japp, lite överallt ;p
FÄRGAT HÅRET BLONT: Nej.
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: Ja.
ALKOHOLHALTIG FAVORITDRICKA: Hum, varierar beroende på humör.
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Ibland.
HAR DU FIN HANDSTIL? Nej!
NÅGOT JAG STÖR MIG PÅ: Irriterande människor som bara är arg och sur.
VILKA ÄR DIN TRE FAVORITSKOR JUST NU: Mina randiga ballerinas, mina svarta sneakers och mina gröna ballerina :)
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: mjukisar och ett grtått linne
OM DU KÖPER TVÅL, VILKEN LUKT VÄLJER DU: meloooon :D

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: Extremt glad och trött.
Favoritgodis: Choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa
Vad sa du senast: hejdå
Favorit-hangout: hemma ensam :)
Fisk eller badkruka: Definitivt fisk.
Saft eller alkohol: Vatten.
Hur många kuddar sover du med: tre :)
Favoritväder: Solklart SOL.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: godis, en telefonm och en tandborste
Spelar du nåt instrument: Nej, tyvärr.
Morgon- eller nattmänniska: nett, alla gånger :)
Sparare eller slösare: slösare av stora mått
Tror på liv på andra planeter: JA xD
Kommer du ihåg din första kärlek: Ooo ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Älska är ett starkt ord men jag gillar honom mycket.
Har du några homosexuella vänner: det vet jag inte
Tror du på mirakel: Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: tyvärr nej.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: haha nja. Beror väl på kanske?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
Bio eller promenad: beror på med vem :)
Är du kittlig: Ohja,
Snarkar du? Tror inte det...
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? nejnej
Äckligaste insekten: myror :/
Det här är jag bra på: kraaaaaaaamas ;D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Vad vill du jobba som? forskare xD
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare: pizza ;D
Skriver du dagbok? Ja, en mycket seriös sådan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): stökigt just nu :/
Gungar du på stolen? alltid
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Rolig, charmig & söt.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? jajamen :D
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media (till hösten iaf)
Anser du att du är stark? naaaaaae
Brukar du sola? jadfå
Vad gör du om du får hicka?: Väntar tills det går över? :p
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Besatt av musik, min mobil och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback