ännu en ;)

Jag är: seg, trött och less
Jag samlar på: saker ;p
Jag blir glad av: pussar och kramar :)
Jag blir trött på: lögner.
Vem kramade du senast: niklas :)
Vem pussade du senast: daniel
Vad sa du senast: va? hmh...
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer ingen
Vad var det första du sa imorse: godmorgon
Vad såg du senast på tv: pinocchio ;D
Har du körkort: nej...
Brukar du komma i tid: ehurrmm....
Vad hade du i din mun senast: godis :p
Har du bra kondition: nej :p 
När blev du fotad senast: igår tror jag
Vanligaste färgen på dina kläder: svart
Kan du laga mat: nej :p
Vad pluggar du: just nu, inget :p
Vad tycker du om fötter: beror på ;p
Är du smart: smartare än dig
Blir du bra på kort: neeeeeeeeej
Vad har du på dig: jeans, linne
Vem saknar du: ganska många
När grät du senast: jag kommer inte ihåg
Var det pinsamt att svara på det: nej ;p
Din favoritdryck på morgonen: oboy och/eller juice
Gröna eller röda äpplen: röda :)
Projekt just nu: klippa gräset :/ 
Vad borde du göra: klippa gräset, duscha, ringa folk
Har du nånsin haft något jobb: ja :/
Är du blyg: ja...
Vilken tid gick du upp idag: vid 12
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej..
Har du spytt offentligt: ja..
Vad skulle du göra om du var kille för en dag: hehe ;)
Är du nöjd med ditt liv: jarå, på det stora hela
Vad gör livet värt att leva: vänner, kärlek, pengar och sol
Göra imorgon: jag vet inte
Ser du fram emot mest denna vecka: jag vet inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback