en lista som vanligt :)

EN SENASTE VECKAN HAR JAG...
Kramat min mormor: Nej
Slagit någon: hmm... niklas kanske? ;p
Spelat basket: nej
Vunnit en match: nejnej
Gått på bio: hmm.. näe, jag tror inte de :p
Städat rummet: ehhurnn... nej ;p
Bakat en sockerkaka: nej
Ätit pizza: JA :D
Skrikit åt någon: näe, inte vad jag vet
Varit uppe längre än 02.30: jajamen ;D
Åkt flygplan: nej
Åkt tåg: näe.
Pratat i telefon mer än 40 minuter: jäss
Slösat mer än 30 kr på godis: ooh ja ;D
Pratat i en telefonautomat: näe
Spelat datorspel: nejnej
Köpt kläder/skor: määäe

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Retat någon: niklas :D
Gått på toaletten mer än 10 gånger: kanske
Ätit prinskorv: nepp
Hoppat ut i snön och skrikit: nenääe :p
Lagat mat ur en kokbok: nej :p
Gett någon komplimanger: jodå :)
Lyssnat på Winnerbäck: nej
Använt handkräm: nej
Borstat tänderna: eeh jaa :P
Bäddat sängen: jopp
Sparat pengar i spargris: nej
Sagt hej på hebreiska till någon: eh nej? :p
Pussat någon: näe :(
Sagt jag hatar dig till någon: niklas ;p
Sagt att jag älskar dig till någon: nääe :/

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Gått på toaletten: jäpp
Ätit: tuggummi : konstant
Kollat klockan: jo
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": hehe naae
Svarat i telefon: nej :(
Hostat: nej
Spytt: nej
Kollat på TV: näe
Lyssnat på radio: nej
Skickat ett sms: jajamen :D
Sovit: Nope.
Installerat en skrivare: eeh, nej? :p
Läst mer än tio rader på engelska: nääe
Skrivit blogg: gör det nu ;p
Tänt en lampa: japp
Gråtit: nej :p

JUST NU...
Sjunger jag: jäss :D
Gungar på stolen: nääe
Lyssnar på musik: jajamen :D
Kliar mig någonstans: nej
Hostar: nej
Äter: tuggummi om de gills ;p
Hoppar: nej
Lyssnar på techno: nääe :p
Lyssnar på klassiskt: nej
Lyssnar på Lars Winnerbäck: Nope.

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt: Svart
Katt eller hund: hund
Natt eller dag: Natt
Solsken eller månsken: Solsken
Sommar eller vinter: beror på...
Julafton eller födelsedag: Födelsedag :)
Film eller bok: beror på, det med
Höstpromenad eller vårpromenad: Höst :)
Radio eller CD: CD
Färg eller svartvitt: Färg
TV eller radio: TV :p
Cykel eller moped: Moped alla gånger :)
Buss eller bil: Bil, lätt
Coca-Cola eller Fanta: cooooola :D
Bowling eller kubb: Bowling :D
Titta på TV eller stirra in i väggen: väggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback