ännu en lista :)

1. Namn jag lyssnar till: Matilda, Matts, du (?)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: kommer inte på nåt nu :p
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: skjuter alltid på saker
4. Detta är jag rädd för: att bli förlamad när man är ute i skogen eller nåt
5. Tre saker jag vill varje dag: Sova, träffa folk, vara glad 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: bli en bra människa, sitta stilla under en hel film, ändra vädret
7. Detta tycker jag om att göra: vara med kompisarna, festa, sova, se film och shoppa :d.
8. Detta vill jag göra just nu: Sola, men det är ingen sol!
9. Bästa känslan: När man är underbart glad!
10. Värsta känslan: svartsjuka :/
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: rolig :D
12. Är du kär just nu: JA ;D.
13. Jag vill gifta mig: kanske någon gång.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: hoppa fallskärm eller bungyjump, dyka i barriärrevet och göra något som sätter spår :)
15. Min käraste ägodel: Mp3:n och telefonen
16. Något jag vill ha i present: hmm... det är ganska många grejor :p
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, underkläder och ett randigt linne
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor, jeans och linne.
19. Favoritdjur: hund och orm
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: heavy metal :)
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: oj,,, den var svår
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: musik
Tråkigast: Matte
23. Stjärntecken:
vattuman
24. En bok jag gillar: blod och död (skitbra) 
25. En film jag gillar: american psycho
27. Favoritdoft: när det nyss har slutat regna ute :)
28. Detta äter jag gärna: Sallad, frukt, kött, potatisgratäng.
29. Dricker helst: vatten 
30. Favoritgodis: oj, den var också svår :p
31. Hit vill jag gärna åka på semester: AUSTRALIEN :D 
32. Färg på mina ögon: typ bruna
33. Min längd: typ enochsextionånting :p
34. Jag tror på:
återfödelse
35. Jag spelar: icke nå
36. Person jag beundrar: Finns många..
37. Så här bor jag: Hemma.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: många :o
39. Det här tänder mig: Hemligt.
40. Det här gör mig avtänd: håriga gubbar :/ 
41. Favoritfärg: Svart, vitt, grått. (enda färgerna som riktigt passar mig)
42. Favoritcitat: "Skadeglädje är enda sanna glädjen" Det stämmer verkligen :)
43. En hemlighet jag vet: Om jag skrev det här vore det ju ingen hemligthet.
44. Bästa present jag fått: Finns många.
45. Senast köpta skiva: david bowies changes :D
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min såndär mittentå :p
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: oj, det är mycket
48. Udda förmåga/egenskap: har nog ingen :/
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en häst tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback