saknar...

shit vad längesen det var sen jag träffade linnea sist! det var typ ett halvår sen (känns det som) he blir å ringa till henne i  veckan och höra vad hon gör :)

aja, detta om detta ;p igår såg jag, elina och daniel film här efter att sebbe hade lagt sig. på elinas förfrågan blev det jumanji ;p filmen man inte har sett sen man var 9 eller nåt :p den avr inte så bra ;p
ringde elin klockan 00.01 och grattade henne (hon fyller år och jag skulle vara först) xD sen sov jag :)
 idag började jag dagen med att äta en bit paj :p sen gick jag till min absoluta favoritplats: soffan! :d
bästa sättet att börja en söndagsmorgon på :p min dumma hals vill inte sluta göra ont, snart får jag sinne!! urk... inte nice. funderar på att åka ut till dollarstore och kolla lite :p
aja, ska väl gå och se om man får sig nåt att äta nu :p
hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback