dagens...

DAGENS VILL HA: LÖN!!!
DAGENS KLÄDSEL: planterarkläderna (ett par skitfula byxor och ett slitet linne)
DAGENS SMINK: Ingenting just nu iaf.
DAGENS FRISYR: högt uppsatt hästsvans och bakåtlugg
DAGENS HÄNDELSE: kom hem? ;p
DAGENS LÅT: Letter to Dana - Sonata Arctica
DAGENS SAKNAD: Maria, Elin, Linnea och Emelie! :(
DAGENS DROG: vinden!
DAGENS TRÅKIGASTE: plantering!!!
DAGENS KÖP: Ingenting hittils .
DAGENS DRYCK: Vatten, lättdryck och fruktsoppa.
DAGENS GODIS: inget idag än så länge...
DAGENS HUMÖR: "nere på botten, där är det toppen"

plantering är verkligen så tråkigt som det bara kan bli, man är sur när man kliver upp, man är sur när man åker dit, man är surare när man börjar plantera, man blir lite gladare när det är lunch, man är sur efter lunch och man är trött när man åker hem. punkt slut.
är så jäävla trött nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! ska väl gå å lägga mig snart, bara emil blir klar med duschen. stenigt land där vi är nu... allt är bara skit just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback