Skolavslutning -07

ja, då har de nio åren i grundskolan gått och det har gått hur fort som helst. fick 250 poäng för mina betyg och jag är nöjd med tanke på att jag inte har varit så överdrivet aktiv i skolan :p menmen det är sånt som händer :)
fick två armband, en berlock till mitt pandora armband och en ring :) papa kom med veronica och det  var ju kul :)
lite senare när all fotografering var klar åkte jag hem och åt våfflor, sen bar det av till kågström där vi fikade och där vidhalv 3 gick jag till daniel och grattade honom och vid 4 for jag till ingela och grillade med en del av klassen :) när vi var klara där drog vi ut på samhället och gick runt ett tag, sen bar det av till röda villan däre va fest.. jag var nykter och hade kul :) var dock tvungen att åka hem vid 11 men det var en lyckad kväll :)
aja, det var kvällen i stora drag men jag orkade inte beskriva så noga :)
 hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback