en lista :)

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt of course
Humör just nu: glad och trött
Favoritgodis: oj, det finns en massa ;)
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa och bajs
Kläder just nu: en munkjacka, ett linne, en kjol och underkläder
Musik just nu: Luca Turilli
Vad sa du senast: WOW!
Sommarplaner: ska plantera samt jobba me old people :) samt lite tid med Daniel <3
Fisk eller badkruka: fisk ;)
Längd och vikt: enkommasextionånting och min vikt vill jag inte brätta ;p
Hur många kuddar: 3 st.
Favoritväder: sol och lite vind då och då ;)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en mobiltelefon, en kompis och en stor godispåse ;)
Spelar du nåt instrument: nje, men jag har spelat saxofon och fiol xD
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska, alla gånger
Sparare eller slösare: slösare :/
Vem är viktigast för dig: en?
Bästa film: TORKEL I KNIPA! <3
Tror på liv på andra planeter: JA xD
Har du några homosexuella vänner: njae, inte vad jag vet
Tror du på mirakel: naae
Bio eller promenad: bio ;)
Är du kittlig: haha :D jajamen ;D
Snarkar du? jag har ingen aning
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? ibland....
Äckligaste djuret: måste vara en marulk
Största svaghet: dum i huvudet.
Det här är jag bra på: inte nåt
Bästa bok? ååh... knyttet får en vän xD
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? fotograf eller filmare på tv ;) eller superhjälte men det går inte :/
Chips, morötter eller godis? beror på....
Pizza eller hamburgare? beror på det med.
Skriver du dagbok? ibland...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jo det ska göra :)
Stökigt eller välstädat? stökigt
Gungar du på stolen? alltid! dålig vana....
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? of course
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur många syskon har du? en helbror, en halvsyster och tre halvbröder
Vad är du mest rädd för? att bli ensam.
Är du rädd för blod? nejnej
Saltar du på maten? allt
Gillar du att sjunga? oh ja ;D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? jag SKA gå media
Anser du att du är stark? naae
Brukar du sola? jajamen :D
Vad gör du om du får hicka? skrattar o_O
Har du en besatthet? oja, av musik och godis


hihi det är ju askul att göra sånahär listor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback