fysikmåndag

då har man gjort bort sista fysikprovet :) äntligen var man klar med det (om jag nu klarar det fast jag brukar göra de på nåt mirakulöst sätt) imorgon kan man se fram emot ett praktiskt prov i kemi och ett baskunskapsprov i engelska :/ nästa vecka bär det av till något ställe på måndag och piteå på tisdag, sen på onsdag teknikprov *pust* hur ska man klara av att få betyg i alla ämnen när det känns som att huvudet ska explodera bara vid tanken på allt vi har nu framöver :/  men det ska väl lösa sig på ett eller annat sätt som allt annat (nästan då) :p
annars händer det inte mycket på matildafronten :p det mesta rullar på som det ska och jag ska vara med Rådman ikväll fast jag skulle hellre se att jag satt hemma och försökte få något gjort :p menmen... ska väl dra sig mot den fulla diskmaskinen och stöka ur den,

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback