jaha, då vare söndag igen

helgerna går på tok för fort för min del! vi borde vara lediga mer! fast nästa vecka går vi måndag och tisdag så det är ganska chill :)
igår såg man väl esc som alla andra som inte hade nåt annat för sig :p de var jag, hanna, maria, rebecca och emelie :)
hade hyfsta roligt iaf ;) men som alla andra kvällar när man ligger och ska försöka sova så dyker samma person upp i mitt huvud :) skönt väder var de igår :) soligt och varmt, riktigt vårväder :) helnice måste jag lägga till :)
eftersom pappa fyllde 40 igår så var det ett jäkla hålligång här hemma som jag inte riktigt pallade med så jag drog till emelie :) hela släkten från piteå är här nu och alla sitter på nedrevåningen och skrattar ;)
ska åka hem med faster lite senare men tills dess blir det väl att sitta här och kludda ner nånting :p
har bytt låtar på mp3:n om det är någon som bryr sig :p
har kanske tänkt ringa emelie i arvidsjaur lite senare lr nåt men vi får väl se hur det blir med den saken :p
aja, hade de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback