om mig :)

Tio första:


Första bästa kompis:
Linnea
Första bil: Säkert nån leksaksbil eller nåt :p
Första kärlek: De var nog Robin...
Första husdjur: Fågel (Niklas Nyström) ;)
Första semester: Kolmården när jag var 6 :)
Första jobb: Inventerat på konsum xD
Första köpta skiva: kommer inte ihåg men det var säkert Spice Girls ;)
Första riktiga kärlek: jaadu....
Första piercing: var väl kanske 8-9 i öronen :)
Första konsert: he var väl Mora Träsk xD

Nio sista:

Sista alkoholdrycken:
vin
Sista bilfärd: Arjeplog - Arvidsjaur för typ en kvart sen ;)
Sista filmen du såg: Ginger Snaps (dålig film)
Sista ringda telefonsamtal: Maria :)
Sista bubbelbadet: igår  :D
Sista spelade cd: en blandskiva från 2005 ;)
Sista kyss: några vecor sen nu :/
Sista gången du grät: kommer inte ihåg...
Sista måltiden: Smörgåstårta :D


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? jo :)
Varit på tv? näe, inte vad jag vet iallfall :D
Fått ditt hjärta krossat? nääe...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Nej!
Busringt till nån? måånga gånger :D


Sju saker du har på dig:
1.
Svart huvtröja
2. svartvitt linne
3. vit bh
4. jeans
5. svartvita tåsockar :)
6. vita trosor
7. armband med delfiner på xD


Sex saker du gjort idag:
1.
ätit smörgåstårta
2. kramat pappa
3. åkt bil
4. suttit vid datorn
5. pratat i telefonen
6. lyssnat på I'm a believer - Monkeys ;)


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1.
Min mobiltelefon
2. datorn
3. mp3;n ;)
4. mitt lypsyl
5. min hårklämma ;) 


Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Linnea
2. Emelie
3.
Maria
4. Elin

Tre val:
Svart eller vit?
svart
Sommar eller vinter? sommar.
Choklad eller chips? Choklad alla gånger :)

Två saker att göra innan du dör.
1.
hoppa ner från eiffeltornet med Maria ;D
2. råna en bank ;D

En sak du ångrar:
1.
Att jag är så blyg . :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback