suck...

jaha, då var det torsdagskväll än en gång och jag har överlevt skolan ännu en vecka. veckan har trots allt varit lugn men imorgon har vi praktiskt prov i hemkunskap och prov i so (religion) :/ kan ingenting så om någon är extremt bra på buddhism och hinduism kan ju någon vänlig själ undervisa mig snabbt som fan! (kan få tårta som betalning) ;) imorgon blir det att åka till pappa och fira honom. (fyller 40) jag fick ett sting av dåligt samvete när veronica ringde och se det ( visste inte om att han ens fyllde år) :/
jaja. men jag är i vilket fall ändå hellre hemma... skulle då ha sett film med ett par personer jag gillar :)
inget att göra åt saken. bajs.
näe man kanske skulle gå och försöka få in något i huvvet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback