morgon i April

klockan är 10.41, det är lördag, och jag är vaken.
vad vill det säga? Händer det nåt särskilt? Somnade jag aldrig igår? Har jag legat sömnlös pga det jag beskrev i det underliggande inlägget?
Alla svar utom ett är rätt, och det är det mittersta. Somnade gjorde jag vid 00.32 och vaknade x antal gånger av mardrömmar om att jag inom 24 timmar kanske inte lever, eller att min plastpappa inte gör det.

Den onda aningen att något kommer att hända ligger och gnager i bakhuvudet, jag vill inte lyssna på dom rösterna men det är svårt, svårare än man tror.
11.00 - Mariannes optik
12.00 (cirkus) - lunch
efter det råder jag alla i Arvidsjaur att köra hemåt, och sitta där helt säkert i några timmar.
Efteråt är det nog säkert att ge sig ut på gatorna igen för att inhandla de nödvändigaste varorna som alla lär behöva i helgen, möjligtvis till veckan.


Jo, jag lämnar snöiga Arvidsjaur bakom mig lite senare och åker uppåt landet till ett ÄNNU med snöfyllt ställe, nämligen Nuortejaur av den enkla anledningen att min allra bästa vän bor där och bara väntar på att få hitta på dumma saker med mig.
Det är sådana stunder som jag saknar, saknar så sjukt mycket, när jag sitter där i min 21 KvM stora lägenhet i Piteå. Skulle kunna ringa men de få kronorna som fortfarande existerar på Sony Ericssonen ska gå åt till att ringa min allra käraste mor om jag behöver hjälp.
Eller pengar

Lillebror min har just mottagit sin första mobiltelefon och nu är det jag som får sitta och hålla på med den, jag som har många viktigare saker för mig, t.ex kolla på TV, pilla navelludd, vifta på tårna och peta mig i ögonen.

Och nu till sist ni som har orkat plöja er igenom min smörja så kommer det ett snabbt musiktips till er alla: The glow of the flames av den fantastiska gruppen Poisonblack med Sentenced's förre sångare.

Intresseklubben antecknar, eller hur ?
Rock on!

Kommentarer
Postat av: Elin

gick det bra med övningskörningen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback