om livet ger dig citroner, gör lemonad...

...vad gör man då när sockret är slut och juicepressen är utlånad?



jag förstår inte hur vissa personer tänker, ena stunder är det som att man är den mest avskyvärda person som någonsin existerat på planeten jorden men när man väl träffar personen öga mot öga är det som att ingenting har hänt.
Jag vet att du är en "suck up" men inte att du skulle sjunka så här lågt, jag är förvirrad och värre, jag är konfunderad och paranoid.
Jag kan inte ens gå runt i lägenheten utan att känna mig iakttagen, därav att det är XxDarknessxX dygnet runt därinne.
Jag tror att jag förlorar förståndet, sakta, sakta, men med märkbar skillnad.

Emotinell jävla bergochdalbana... Paus and rewind

Kommentarer
Postat av: Elin

Då tar du och köper lite mer socker, och ber om att få tillbak juicepressen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback