spännande framförallt

Yoghurt i sängen, en nära-döden-upplevelse och ett otroligt spännande telefonsamtal. Detta var händelserna denna morgonen.
Vaknade som vanligt 06.30 och slog på TV:n, ensamma hemma på trean som jag inte begrep ett skvatt av eftersom jag inte har sett de tidigare avsnitten, men helt okej att slökolla på.

Under första reklampausen släpade jag en sömntung kropp upp ur sängen och drog mig till kylskåpet.
En skål men yoghurt och flingor fick duga till frukost.
Lade mig tillrätta i sängen och kollade på TV/åt frukost och i andra pausen smackade jag in linserna.

När ensamma hemma var slut började jag sakta men säkert byta från min stora, mysiga, varma pyjamas till jeans och en tröja för att sen ställa mig framför spegeln och konstatera att mitt hår såg ut som att jag inte ägde en dusch, därav min übersnygga frisyr.

Med Children of Bodom i bakgrunden så hörde jag en välbekant signal som började spelas och efter en stund insåg jag att det var telefonen som ringde. Med tandborsten i högsta hugg och halva håret uppsatt i en tjorv så kastade jag mig på sägen och svarade.
En man med sjukt mesig röst halvt viskade fram: heej..., är... eehhmm... Henke där? Svaret blev då med munnen full med tandkräm att du har nog ringt fel. Jahaaa.... eeehhhmmm.... jag ber om..... ursäkt
Och sen la han på.

Ut till soprummet och sen full fart till skolan med Poisonblack i lurarna. Väl framme på skolområdet så blev jag nästan påkörd av Mikaela på cykel och ett hej senare gick jag till Ymer och nu sitter jag här.

Rock on!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1208848125_dagens_frga.html

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback