Städning på g

som jag tidigare nämnt så var våren på intåg och med den en stor mängd sand som smält fram.
om man som jag då har en inte allt för stor yta i hemmet att röra sig på så bidrar all sand till att det blir ganska så grusigt på golv, i sängen och i soffan. Så jag kom på den underbara idén att nu ska här vårstädas.

Detta beslut togs dels på grund av sanden jag nämnde och dels för att jag drog fingret utefter stereon och det är nog mindre damm på golvet än där, så fram med hink, skurmedel och trasa för att dammtorka.
Det gick bra till en början men som med allt jag bestämmer mig för så lät sängen och playstationet mer lockande så nu ligger alla mina saker på soffbordet/soffan och väntar på att få komma upp på hyllor etc.

Sophinken är full och handfatet fullt med hår.
Vilken tur att mamma inte bor med mig.

Till en daglig rapport:
Solen skiner, humöret är på topp och samhällsrapporten är färdigställd och inlämnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback