onsdagskväll

Imorse när jag vaknade hade jag ingen lust alls att kliva upp.
Inte för att jag kände mig sjuk.
Inte för att jag hade en liten emotionell nedgång.
Inte för att jag var trött.

För att det var så förbaskat kallt! Och nu tänker ni, men vadå? det är alltid kallt på morgonen.
Jovisst, men nej, det var på tok för kallt för att vara vanlig morgonfrossa och när jag kastade en blick mot fönstret förstod jag varför.
Det satans jävla helvetesfönstret var öppet! Och inte var det mitt fel heller!
Jag tyckte att mina bröder såg lite filuriga ut och nu föll alla bitar på plats och efter en titt på termometern som sitter på sidan av fönstret var det 12 + .
Tjoho.
Fantastiskt.

Det var bara det jag ville, återgå till det ni gjorde.
Adjöss och tack för fisken

Kommentarer
Postat av: joho

adjös och tack för fisken hahahahaahah

2009-01-05 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback